Kvalitativ kundsupport och produkter som fyller dina förväntningar

En lyckad affär ger en trevlig upplevelse. Smidig och kundorienterad service, högkvalitativa och prisvärda produkter samt pålitliga leveranser är hörnstenarna för en bra shoppingupplevelse. Hyvän Kaupan Paikka har nyligen vidtagit många åtgärder för att förbättra dessa aspekter.

Kunderna hittar högkvalitativa badtunnor, timmerbastur och andra trädgårdsbyggnader på Hyvän Kaupan Paikka, alla med utmärkt pris-prestanda-förhållande. De tillgängliga produkterna är ändamålsenliga och tjänar sitt syfte i många år. För att skapa en bra shoppingupplevelse krävs inte bara högkvalitativa produkter, utan även smidig interaktion mellan kunden och handlaren samt snabb och kundorienterad service.

Sedan 2020 har Hyvän Kaupan Paikka vidtagit beslutsamma åtgärder för att utveckla kundservicen och förbättra kundnöjdheten. Riktningen har visat sig vara rätt, eftersom kundfeedbacken har blivit allt mer positiv tack vare utvecklingsarbetet. Kunderna ser nu Hyvän Kaupan Paikka som en serviceinriktad och uppmärksam partner som bra möter kundernas förväntningar.

Åtgärder för att utveckla kundservicen gör shoppingupplevelsen utmärkt.

Kundservicen har förbättrats, bland annat genom att öka antalet anställda. Denna konkreta åtgärd togs som svar på kundfeedback. Hyvän Kaupan Paikka vill ständigt utveckla sin verksamhet för att bättre kunna betjäna kunder, och därför tas feedback och kundupplevelser gärna emot. Genom dessa kan Hyvän Kaupan Paikka forma sig till en affärspartner som motsvarar kundernas förväntningar och behov.

Ökningen av kundservicens personalstyrka har skapat förutsättningar för aktiv interaktion med kunderna och gjort det möjligt att snabbt svara på klagomål. Dessutom planeras fler digitala lösningar för att ytterligare effektivisera kundupplevelsen i webbutiken. Tack vare dessa utvecklingsåtgärder kan Hyvän Kaupan Paikka erbjuda en heltäckande, snabb och kundnöjdhetsfrämjande service till alla sina kunder.

Verksamheten har förbättrats på många områden.

Bra kundservice är ett brett begrepp och innefattar mer än bara möten med kunder i olika situationer eller faser av en transaktion. Kvaliteten på produkterna och pålitliga leveranstider är också viktiga faktorer som påverkar shoppingupplevelsen.

Förutom att effektivisera kundservicen har Hyvän Kaupan Paikka genomfört andra utvecklingsåtgärder, särskilt för att säkerställa leveranstidernas pålitlighet. I detta syfte har produktions- och monteringsresurser ökats och lagringskapaciteten har betydligt höjts; de 800 kvadratmeter stora uppvärmda lagerna vi har, har växt till hela 4000 kvadratmeter.

Produktkvaliteten säkerställs genom kompromisslös kvalitetskontroll. Alla produkter inspekteras noggrant av Hyvän Kaupan Paikka innan de skickas till kunderna. Detta garanterar att pris-kvalitetsförhållandet fortsätter vara utmärkt och att kunderna kan vara mer än nöjda med sina inköp.

Hyvän Kaupan Paikka strävar också efter att uppnå så hög grad av inhemsk produktion som möjligt i sina produkter. Till exempel tillverkas och monteras alla badtunnor i Oulu. Att stödja finskt arbete genom den egna verksamheten anses vara viktigt på Hyvän Kaupan Paikka, och att förbättra förutsättningarna för detta ingår i företagets framtidsplaner.

En nöjd kund gör också handlaren nöjd.

Hyvän Kaupan Paikka har redan vidtagit många åtgärder för att förbättra kundnöjdheten och avser att fortsätta utveckla sin verksamhet så att kunderna får vad de beställer: badtunnor, timmerbastu och andra trädgårdsbyggnader som är perfekt anpassade för sitt ändamål och levererade enligt tidtabellen.

Utvecklingsåtgärderna syns för kunden både vid shopping i webbutiken och vid köp i butiken i Oulu. Detta är Hyvän Kaupan Paikkas mål – en bra shoppingupplevelse som finns närvarande alltid när kunden är i kontakt med Hyvän Kaupan Paikka!

  • Finnish
  • Swedish
  • English
Din kundvagn är tom

Villkor

Köpvillkor

Dessa köpvillkor gäller från 19.3.2019 mars.

Webbutik

Suomen Hyvän Kaupan Paikka Oy
Myyntimiehenkuja 10
90410 Uleåborg

+ 358 8 378 200
Business ID: 2006699-8

Butiken säljer produkter till vuxna individer, företag och föreningar. Produkt priserna inkluderar moms. Vi förbehåller oss rätten att ändra priser och leveranskostnader.

Hur man beställer

Produkter beställs i onlinebutiken genom att överföra dem till kundvagnen och betala för innehållet i kundvagnen i onlinebetalningstjänsten. All kundinformation behandlas konfidentiellt. Kontaktinformationen som begärs i samband med beställningen kommer inte att användas för annat än leveransen av beställningen eller för att klargöra eventuella oklarheter i den, såvida inte annat anges. När du beställer från onlinebutiken måste du läsa och förbinda dig till de leveransvillkor som gällde vid den tiden.

Betalning och betalningsalternativ

Kortbetalning

Alla de vanligaste onlinebankerna finns tillgängliga. Checkout.fi fungerar som betalningsförmedlare. I enlighet med övergångsbestämmelsen i lagen om betalningsinstitut införs tjänsten i det betalningsinstitutregister som upprätthålls av FinskaFinansinspektionen. Tjänsten upprätthålls av Checkout Finland Oy (affärs-ID 2196606-6) och Checkout Finland Oy ägs av OP. Betalningsvillkor för Checkout.fi.

Betalningstjänsten vidarebefordrar din betalning till säljaren. Du kan använda betalningsknapparna för alla finska banker, det vill säga att du kan betala med betalknapparna för Nordea, Osuuspankki, Säästöpankki, POP Bank, Danske Bank, S-bank, Ålandsbanken och LähiTapiola Bank. Checkout Finland Oy visas på kontoutdraget som betalningsmottagare. Checkout Finland Oy betalar ut din betalning till Suomen Hyvän Kauppa Oy.

Du kan betala i webbutiken med Visa, Visa Debit, Visa Electron, MasterCard och Debit MasterCard. Kortbetalning sker säkert med Nets SSL-säkra betalningsformulär. Varken onlinebutiken eller Checkout Finland Oy har tillgång till kortinformation och betalkortinformation lagras inte i våra system. Onlinebutiken använder de internationella verifieringstjänsterna Verified by Visa och MasterCard SecureCode.

Onlinebutiken använder betalningstjänsten Checkout för kortbetalningar. Webbutiken fungerar som marknadsförare av produkter och tjänster och som leverantör av produkter till kunden. Webbutiken tar hand om lagstadgade och andra skyldigheter relaterade till transaktionen. Vid betalning med bankkort sker transaktionen mellan kunden och Checkout Finland Oy (2196606-6). Checkout visas som betalningsmottagaren på kortfakturan och vidarebefordrar den betalningskortbetalning som betalats av kunden direkt till säljaren.

Santander-köp finansiering

Santander-köpfinansiering kräver ett förhandsgodkänt finansieringsbeslut som du har ansökt om i förväg genom vår webbplats Santander onlinetjänst. Köpfinansiering är endast möjlig om du har ett finansieringsbeslut. Observera också att det totala beloppet för din beställning inte får överstiga det belopp som tilldelats dig.

Förskottsbetalning genom banköverföring

PDF-fakturan kan laddas ner från länken i orderbekräftelsen. När betalningen har loggat in på vårt konto fortsätter beställningen att behandlas.

Beställnings- och betalningsbekräftelse

När vi har fått din beställning, skickar vi dig omedelbart en orderbekräftelse som visar dina orderuppgifter. Kontrollera alltid innehållet i orderbekräftelsen. Om du har några frågor, vänligen kontakta vår kundservice omedelbart. Spara din orderbekräftelse om du behöver kontakta kundservice. Håll alltid ditt möjliga kundnummer och ordernummer tillgängligt när du kontaktar kundservice. Kontrollera alltid att innehållet i paketet matchar produkterna i orderbekräftelsen.

Du kan kontakta vår kundtjänst med följande information:

Suomen Hyvän Kaupan Paikka Oy
Myyntimiehenkuja 10
90410 Uleåborg

+ 358 8 378 200
2006699-8

Betalningsvillkor

Bankbetalning

Du har möjlighet att betala med alla finska banker. Du kan välja Aktias, Danske Bankens, Nordeas, Oma Säästöpankki, OP, POP-Banken, Sparbanken, S-Banken och Ålandsbanken. På Kontoutdraget är mottagaren Checkout Finland Oy, de vidarebefodrar betalningen till webbutiken. Från online butiken skickas du direkt vidare till din bank för att säkert genomföra betalningen.

Checkout Finland erbjuder också möjlighet att betala med banköverföring.

Kreditkortsbetalningar

Du kan betala i onlinebutiken med Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - och American Express -kort. Vi användet internationella Verifierad av Visa -, MasterCard SecureCode - och American Express SafeKey - verifikationstjänster.

Vid kortbetalningar är transaktionen mellan kunden och Checkout Finland Oy (2196606-6). Checkout Finland Oy ansvarar för skyldigheter och klagomål relaterade till kortbetalningar.

Checkout syns som mottagare för betalning på kontoutdraget och de för vidare summan till försäljaren. Kortbetalning sker säkert med en skyddad betalningssystem och kortets information sparas inte i onlinebutikens system. 

Betalningsvillkor kommer att bestämmas vid beställningen och efterlevnaden av de överenskomna förfallodagen kommer att bekräfta leveransdatum.
Kunden har rätt att avbryta transaktionen i enlighet med konsumentskyddslagen inom 14 dagar från mottagandet av orderbekräftelsen / fakturan. Om avbeställningen inte har skett inom nämnda tid ska transaktionen anses bindande. Betalning av fakturan beaktas för bekräftelse.

Leveransmetod och kostnader

Leveransmetoden väljs utefter produkt, när du köper produkten och innan produkten överförs till kundvagnen. Leveranskostnaden är också produktspecifik och kan hittas på produktsidan.

Hämtas på plats

Beställningen kan hämtas från vårt hämtningslager i Uleåborg enligt överenskommelse.

Leverans

I leveranskostnaderna ingår frakt- och paketeringskostnader. Produkten levereras hem till kunden, i så fall betalar kunden frakten. 

Leveranstid

Våra leveranstider inom Finland varierar beroende på beställning och leveransmetod. Vi kommer alltid överens om den exakta leveranstiden. Vi kommer också att meddela dig om eventuella förseningar efter beställningen.

Vi ansvarar inte för förseningar orsakade av force majeure eller indirekt besvär orsakade av förseningar. Nätbutiken informerar om avvikande leveranstider på sin webbplats.

Returer

Returer måste alltid förhandlas med vår försäljningstjänst. Vi återbetalar produktens returer i enlighet med de returnerade produkterna i oskadad förpackning, alla fraktkostnader dras av från återbetalningsbeloppet.

Vi accepterar inte ihop byggda eller delvis installerade produkter som returer. Vid retur är köparen ansvarig för korrekt förpackning av produkterna så att transportföretaget kan hämta dem med sin utrustning och transportera dem på ett säkert sätt. Fraktkostnaderna för returerna betalas av säljaren i fall där saken har avtalats med säljaren och produkten returneras till lagret eller fabriken under säljarens transportföretag. 

Förvaring

Produkter som kan förvaras utomhus förpackas i ett väderbeständigt paket. Om produkten förvaras utomhus i kundens lokaler innan installationen, måste paketen kontrolleras för eventuella revor och vid behov skyddas mot vädret. Produkter som levereras i kartonger måste förvaras på en torr plats.

Försändelser som skadats under transport

Om produkten går förlorad eller skadas under transporten måste du anmäla defekten skriftligen inom 14 dagar till den adress som anges i ånger- och returpolicyn eller genom att ringa det telefonnummer som anges i kontaktinformationen.

Trots noggrann förpackning kan förpackningar skadas under transport. Det är därför viktigt att kontrollera skicket redan i närvaro av leverantören (eller en representant för en annan transportör) vid mottagandet. Om paketet har skadats under transporten och om den / de beställda produkterna också har skadats måste mottagaren be transportören att omedelbart göra en skaderapport, dvs. en markering om skadan och förarens underskrift + förtydligande av namnet placeras i fraktsedeln. Efter detta bör konsumenten kontakta vår kundtjänst för att komma överens om hanteringen av transportskadorna.